Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2008 22:18 - Вулкан...
Автор: neveryour Категория: Лични дневници   
Прочетен: 903 Коментари: 4 Гласове:
0



Писна ми да съм позитивно настроен човек...не и днес,днес просто не мога.Как???Писна ми да се прибирам и да ме чакат главоболия и когато излизам да разпусна- пак същото.Кога ще дойде времето да съм спокойна.ТО май дойде,а аз не се възползвах.Искам да съм сама...а не мога да понасям самотата.Ако не бях толкова чувствителна нямаше да ми е такова в момента...защо не съм като другите?Искам просто наистина да не ми пука за никой и нищо,а ми пука.А за мен някой дали го е грижа, колкото мене ме е грижа за целия свят.Ето това ми е проблемът тази вечер.Рядко имам толкова тежки нощи,но все пак ги имам.Светът ми се сгромулясва и няма изход,не му се вижда краят.Искам да се предам,ама после как ще се погледна в огледалото без да ме е яд.В момента съм като вулкан от чувства,който е готов да изригне.Как в един момент се чувствах безкрайно щастлива,а сега...смачкана.Така ми се пада!!!Никога никой не може да ме разбере,макар като се замисля - преди имаше един човек,който знаеше всеки мой поглед какво означава.Проблемът е в мен - прогонвам всички,които ме обичат.Но ще сложа точка...май е по-добре да си лош отколкото добър.Нали всичко се връща?!А защо на доброто често се отвръща с лошо,за това най-добре само вземай и не давай.Хората вземат всичко и остават една гигантска празнина.Да,тази вечер я усещам.Куха съм,но не куха като глупава,а куха като ... от приказката "Магьосникът от Оз",нали едно метално човече искаше сърце за да не бие на кухо,че и аз тъй.Искам да избягам,а не мога-бягството не е решение на проблема :)


Тагове:   вулкан,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Ами пак да повтора. Ти разбираш ли ...
11.09.2008 07:12
Ами пак да повтора. Ти разбираш ли някого? Да тръгнем от там.
цитирай
2. neveryour - Мисля, че да. За съжаление всеки ...
11.09.2008 12:34
Мисля,че да.За съжаление всеки когото разбирам или всеки,който ме разбира - не е до мен.Просто така се случи.Искам само примерно една седмица,в която да съм спокойна и никой,и нищо да ме разстройва.Много ли е?
цитирай
3. viki11 - Просто така се случи. . . Ти избираш ...
14.09.2008 19:58
Просто така се случи...
Ти избираш какво ще ти се случи.

Една седмица далече от хора. Не е невъзможно, но използваш седмиците си отпуска за друго. МОже би, за да си с хора, които те разбират.
И те седмиците свършиха. Ти така го решаваш.
цитирай
4. neveryour - Истината е, че не искам да съм далече ...
15.09.2008 22:48
Истината е,че не искам да съм далече от хората,които обичам,а просто да се разбираме малко повече.Няма перфектни отношения,но ако всички се стараеха колкото мене-нещата щяха да са по друг начин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neveryour
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18274
Постинги: 9
Коментари: 13
Гласове: 87
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930